Top

Klachten

Soms gaat er iets fout.
Heel vervelend maar helaas niet altijd te voorkomen.
Wil je een klacht indienen zijn wij er om te luisteren en het probleem op te lossen.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken via onderstaand formulier
Je ontvangt op werkdagen binnen 24 uur een oplossing.

Leidt dit niet tot een oplossing naar je verwachting, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Bij het indienden van een geschil komt onze oplossing per direct te vervallen en is de uitspraak geschillen commissie bindend voor betrokken partijen.

Meld ons je klacht hieronder
@